pátek 25. července 2014

Voděodolná řasenka od Miss Sporty!

Už v minulém článku jsem pěla ódy na tuto voděodolnou řasenku, protože JE vážně voděodolná! ještě k tomu od levnější značky, jejíž pořizovací cena nepřekročí 100Kč!

Dokáže udělat pěkné výrazné řasy, ale musíte si dávat pozor, abyste to nepřehnaly, jelikož je hodně výrazná a dokáže vykouzlit pěkný dramatický pohled a to já ráda. Takže jsem byla překvapena, že mi vydržela po celou dobu, kdy jsem potřebovala. Jelikož jsme byli s přítelem v Aquaparku Moravia v Pasohlávkách, chtěla jsem vypadat i tak dobře, ikdyž jsem plánovala se konečně potopit pod vodu, aniž bych myslela na malování nebo na vlasy ( achjo, typická ženská, chci být zase dítě :D ) Sice jsem chtěla z domu vzít tu velkou modrou voděodolnou řasenku od essence, kterou jsem minulé léto narychlo kupovala ještě mamce, a která je tak skvělá, že obstála v řasenkovém testu a byla lepší než Ives a další velikáni, pro které bychom asi sáhli raději.
Jenže, našla jsem tuto, tak jsem ji vzala s tím, že ji aspoň ozkouším a dám vám vědět :-)



A proč je tak skvělá?

- Přežila se mnou, jak už jsem psala aquapark, ale s tím, že jsme s přítelem vyzkoušeli úplně všechno, tobogány, dokonce i ty monstorzní, na které byste nikdy nešli, no, taky jsem si to myslela hahah.. Celou dobu jsme zkrátka blbli ve vodě a ve vodě jsem taky strávila celý den, od rána do večera a nesčetněkrát jsem se potápěla. Dokonce jsme naštvíli i Wellness, což bylo asi 9 saun a jedná horší než druhá :D vážně jsem se divila, že řasenka přežila i Finskou saunu. Pro lidi s klaustrofobií a astmem bych to asi nedoporučovala, byl to vážně mazec :-) strašné vlhko, vedro a vevnitř byl i bazén na schlazení, no, to už jsem si řekla, že po tomto saunovém maratonu jsem jasná, ale neřešila jsem to. :-) Když jsme pak šli do šaten, nestačila jsem se divit, řasenka držela na svém místě a já pořád vypadala tak nějak k světu a ne jak rozmazaná smrt :D

Takže pro mě number one!

Určitě mi napište, jak vyhovovala vám a vaše koupací must haves :-*


6 komentářů:

  1. Tak to vypadá dobře, nějakou sháním na příští léto, tak se mrknu po téhle :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. fiha ze by som si konecne nejaku kupila? Za tie peniaze by som aj mohla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! Já si ji beru na Silvestra do hotelu, kde budeme s přítelem hlavně ve fitku a po bazénech, tak se mi osvědčí po druhé :-)))

      Vymazat
  3. Já mám linky, vždy se to drolí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se tež vše drolilo a rozpíjelo. Byla jsem sama překvapená, kolik toho vydrží. Jen je špatně odličuje, ale to jí jde prominout :-)

      Vymazat

Dark Brown Glitter Pointer