pondělí 21. července 2014

Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara

Hey my dears :-)

Dnes bych chtěla mluvit o super řasence od Bourjois. Jmenuje se Volume Glamour Ultra Curl Mascara
Uf :D ale alespon podle tak dlouhého názvu víme, co můžeme jakš takš očekávat. :-)

Já se se značkou Bourjois setkávala vždy jen v parfumeriích a také na stránkách mého oblíbeného Cosma. Proto bylo mým velkým překvapením, když jsem viděla v našem Rossmannu stojánek s řasenkami tého značky a taky za fajn cenu, když vezmete v potaz, že se jedná o trošku lepší značku, nebo alespoň já ji tak vnímám, Stála kolem 200 Kč. Ten den jsem tam byla s kamarádkou kupovat stříbrný šampon pro blond vlasy. ( Možná s ním také udělám článek ;-) ) No, ale jak vidíte, neodolala jsem.


Na výběr jich bylo několik. Já nevěděla samozřejmě kterou si vybrat, protože mi to bylo celkem jedno :D, navíc všechny na sebe byly tak podobné a nevím, jestli bych mezi touto a její sestrou viděla rozdíl, no možná jo, ale myslím, že jsem nešlápla vedle a určitě by tomu bylo tak i u zbývajících, tak jsem si vybrala podle toho, jak se mi líbí :-))

Co slibuje ?
  •  Natočení řas
  • Zvětšení objemu
  • Dramatický pohled
Co na ní říct. Je fajn. Ale nic, co by mne nadchlo a zvedlo ze židle, to opravdu ne, myslela jsem si, že poznám rozdíl, mezi klasickými drogerkovými řasenkami, ale je to na stejné brdo. Ale.... Řasy pěkně natočí, ikdyž, nejsem z těch, které musí používat kleštičky, jelikož mi řasy samy rostou vzhůru a točí se. Umí pěkně oddělovat řasy, když si dám s řasenkou fakt na čas a stále jedním směrem ji nanáším na řasy, tak mi udělá pěknýý efekt "umělých řas" Jenže trošku slepuje, ale já osobně mám ráda výrazné řasy a vždy si dám tak 2 vrstvy :-). Líbí se mi na ní její kartáček, který je zakroucený tak, aby kopíroval tvar vašeho oka, což oceňuji hlavně u spodních řas.



Tak můžu si odškrtnout, že jsem použila první věc od Bourjois, ale řasenka, ač je moc pěkná a doma mi ladí :D mě neuchvátila natolik, aby to byla moje stálice. Budu testovat dále a snad někdy:-)))

Můžete se těšit na Recenzi o Voděodolné řasence, která vážně funguje a přežila i dnešní aguapark - potápění, saunu, tobogány :-)))

1 komentář:

Dark Brown Glitter Pointer