čtvrtek 15. ledna 2015

Kylie Jenner lips! It´s only makeup?



O velký beauty fenoménu, který vyvolal spoustu diskuzí, článků, tutoriálů a spekulací se jmenuje Kylie Jenner a její rty. Podle všeho mělo jít o beauty trik, který obstarala pouze konturka a rtěnka.
Kylie používá rtěnku M.A.C v odstínu Faux a konturovací tužku Whirl 


Podle mého názoru si Kylie nemohla vykouzlit tak krásný plný tvar rtů pouze líčením. Ovšem nenamítám, že správně zvolený odstnín líčidel neumí udělat dobrou práci, já sama mám rty nevýrazné a tvar je nic moc, takže tu články o rtech budou celkem časté :-)
Na trhu jsou dnes již různé možnosti, jak rty zvětšit, například existují různé výplně, injekce a nebo také - když to zní zvláštně - vakuové pumpičky a nebo různé přípravky z drogerií/parfumérií, jestli fungují nebo ne, zatím nemohu potvrdit :-) já sama se přikláním k metodě injekcí kyselinou hyaluronovou. Jelikož je takhle látka tělu vlastní, je vyloučena alergická reakce a podobné nepřijemné nežádoucí účinky a také výsledek máte zaručený.


Jak je vidět ze starých fotek Kylie, na první pohled je jasné, že horní ret je prakticky nevyditelný a nedosahuje ani půl centimetru. Tady to rozhodně makeupem nebude, že 



Tady už má Kylie rty větší a postupně zvětšuje. Jelikož musí být mezi injekcemi delší časový odstup, nikdo její rty ještě v téhle podobně tolik neřešil.



A tady je Kylie tak, jak ji většina z nás zná. Pro mě je to velký palec nahoru. Je až neuvěřitelné, jak vás mohou změnit rty a udělat z vás naprosto jiného člověka. Takže ať jsou nakreslené/vyplněné nebo napíchané, povedlo se ;-)

A jaký názor máte vy na Kylie?

2 komentáře:

  1. Mě se na Kylie větší rty rozhodně líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky a moc! :-) jen mi přijde hloupé, jak si někteří myslí, že za tím je pouze makeup a když jej smyje, tak vypadá jak na fotce nahoře :D

      Vymazat

Dark Brown Glitter Pointer